.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دانشگاه آزاد واحد چالوس چه خبر است ؟
حکایت نابسامان این روزهای بزرگترین واحد دانشگاهی غرب مازندران
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس که روزی در سپهر علم و دانش استان مازندران می درخشید و به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی غرب استان مازندران ، موجب افتخار همگان بود ، این روزها حال و روز خوشی ندارد .
حکایت نابسامان این روزهای بزرگترین واحد دانشگاهی غرب مازندران

شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس که روزی در سپهر علم و دانش استان مازندران می درخشید و به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی غرب استان مازندران ، موجب افتخار همگان بود ، این روزها حال و روز خوشی ندارد .

 

به گزارش شمال نیوز ، جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی با ارسال پیامی به « شمال نیوز » از وضعیت نابسامان در این واحد دانشگاهی به شدت گلایه کردند .

 

شمال نیوز هم پس از دریافت این پیام به عنوان یک ر سانه پر بیننده و مردمی به کنکاش موضوع پرداخت که ماحصل آن ، صحت این پیام بود .

 

عدم پرداخت حق بیمه کارکنان و هیات علمی به مدت ۵ ماه از نکاتی است که کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و خانواده های آنان را نگران کرده است .

 

از دیگر مسائلی که این روزها در دانشگاه آزاد چالوس رخ می دهد : کسر قسط وام از حقوق کارکنانی که وام از بانک ملی مرکزی چالوس دریافت نموده اند است ؛ اما دانشگاه این مبالغ کسر شده را به بانک پرداخت نمی نماید . این اقدام عجیب دانشگاه موجب شد تا بسیاری از کارکنان دانشگاه بدهکار و  بد حساب در بانک شده اند و نمی توانند ضامن شده و حتی از بانک دیگری وام بگیرند . آنچه مورد سئوال است اینکه چرا کارکنان دانشگاه که اقساط خود را همزمان با دریافت حقوق پرداخت می نمایند باید به دلیل بد حسابی دانشگاه  از دریافت وام های ضروری محروم شوند .

 

از دیگر نابسامانی های مدیریتی در دانشگاه آزاد چالوس نحوه پرداخت حقوق کارکنان و هیات علمی است که آنرا مانند گوشت قربانی ( خورده ؛ خورده ) و در فواصل ماه پرداخت می کنند.

 

با این توصیفات و آنچه قابل ذکر نیست ؛ تکلیف کارکنان خدوم ، پرتلاش و زحمتکش و خانواده های صبور دانشگاه آزاد اسلامی چالوس که در تنگناهای اقتصادی قرار گرفتند چیست ؟ اساسا چرا کسی پاسخگوی شرایط فعلی این دانشگاه نیست ؟ چرا مسئولان ارشد استان و دانشگاهی استان برای حل مسائل  ورود نمی کنند ؟

 

به نظر می رسد دکتر کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران باید شخصا نسبت به وضعیت نابسامان این واحد دانشگاهی ورود کرده و مانع تداوم این روند شود .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارمند 5 دي 1400
یادش بخیر در دوره مرحوم دکتر حلاجیان و دکتر سام ، چقدر اوضاع خوب بود واقعا این دو بزرگوار مدیر و توانمند بودند .
یک چالوسی 5 دي 1400
شرایط خیلی بدتر از این چیزاهایی است که شما نوشتید . من به عنوان خانواده یکی از همین کارمندان دانشگاه میگم که در شرایط سختی قرار داریم . چرا باید به این کارکنان که با خلوص و صادقانه سال ها خدمت کردند اینگونه ظلم بشه ؟
صدرا 5 دي 1400
وجدانا شمال نیوز
کدامیک از بستگان شما در اون دانشگاه مشغوله که از بین این همه مشکلات کشور و استان درست رفتی چالوس.
چرا مسائل و مشکلات قشر فرهیخته فرهنگیان را مطرح نکردی؟
حتما تحکم کردن که نبایستی حرفی بزنی
چون با حیات و ممات شما گره خورده
نا شناس 5 دي 1400
واقعا شرایط بسیار سخت . مدیران سابق هم مقصر هستند چون بی رویه هیئت علمی جذب کردند و حالا برای کف حقوق مشکل داررند. اما حالا باید فروش املاک بلا استفاده را شروع کنند تا مرهمی بر زخم همکاران باشد
کارمند 5 دي 1400
شرایط در اکثر دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران همانند دانشگاه چالوس می باشد.......
نکایی 5 دي 1400
با عرض سلام. آن چیزهایی از چالوس نوشتید ، ده برابر بیشترش در واحدهایی مثل آزاد نکا میگذره، خواهشا نابسامانی‌های واحد نکا را رو هم متعکس کنید.وقتی مسوولین دانشگاه علمی نباشند و صرفا براساس رابطه انتصاب شوند، وجود چنین مشکلاتی طبیعی هست.
كارمند دانشگاه 5 دي 1400
تا زماني كه لايه هاي بالايي رياست دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه آزادي نباشن وضعيت همينه و روز به روز بدتر هم ميشه
دانشجو 5 دي 1400
آقای طهرانچی که بیخیال واحدها شده . تورو خدا به داد کارمندا و اساتید برسید . روزها این ها رو می بینیم غصه ما زیادتر میشه . به جای فکر درس خوندن به فکر مشکلات معیشتی این ها هستیم .
حسین 5 دي 1400
اون مدیر پرافتخار و پراقتدار دکتر نیاز بود که ظرف سه سال ساختار استانی را تشکیل و مشکلات واحدهای استان را حل میکرد، حالا کرمانیان و تیمش فقط بریز و بپاش دارند
استاد 5 دي 1400
مشکلات در دانشگاه ازاد زیاده و واقعا اوضاع برای کارمندان و اساتید خیلی سخت شده. ولی ایا مقصره مدیریت واحده؟ وقتی سازمان مرکزی مثل زالو همه پول ها رو اول برای خودش میکنه بعد قطره چکانی به واحد ها تزریق میکنه این میشه نتیجش. حقوق کارمند سازمان مرکزی چندین برابره حقوق یک استاد در واحده. بعدا مشخص میشه که چه فساد مالی در سازمان مرکزی وجود داره.
فارغ التحیل آزاد نور 6 دي 1400
من فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد نور هستم . واقع این ضعف مدیریت ها رو قبول دارم . باور کنید دانشجویان می ترسیدند از سرویس بهداشتی استفاده کنند اینقدر که مارمولک و سوسک فراوان بود . حتی توی کلاس ها سوسک داشتیم
سید 6 دي 1400
از دانشگاه آزاد نور هم گزارش تهیه کنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.618 seconds.